زمان آن فرا رسیده است که طرز فکر ژانویه را تغییر دهیم


آنلاین باش مقاوم باش. رنگین کمان پایانی ندارد.

من خیلی به تصمیم ژانویه فکر کرده ام. درعوض، چند سال گذشته همه چیز این بوده است که هر روز برای خودم خوب عمل کنم. برای انجام این کار از عبارات “حضور” و “ثبات” استفاده کردم. من در زمان حال زندگی می کنم (نه در آینده و نه در گذشته)، می خورم، می خوابم، ورزش می کنم، و به طور مداوم دوستان و خانواده را می بینم تا سبک زندگی سالمی را ایجاد و پرورش دهم که بتوانم به آن افتخار کنم.

اما امسال به نظر متفاوت است. می بینم که بیشتر از همه صحبت های تغییر متمایل شده ام. هیچ اشتباهی نکن. من به تأمل در خود اعتقاد دارم، اما به هر دلیلی، من هنوز این تصمیم سال نو را اساساً رفتاری منفی در مورد اینکه چگونه ما (شما، من، و هر کس دیگری) در این دوران سخت گذرانده ایم، می دانم. آیا ماهیگیری می کنیم یا روی آنچه باید تغییر کنیم در مقابل جشن گرفتن آنچه توانسته ایم به آن دست یابیم تمرکز می کنیم؟

من می خواهم ذهنیت نیاز به تغییر را مجدداً در نظر بگیرم تا احساس راحتی در پوست خود و خوشحالی از خودمان را در آغوش بگیرم. همه ما تلاش می کنیم و همه به اندازه کافی خوب هستیم. این یک تغییر جزئی اما قابل توجه از منفی به مثبت است و به این معنی است که زندگی ما همیشه در حال حرکت و تغییر است. سپس، اگر بخواهیم متفاوت عمل کنیم، آن چیز کوچک را شناسایی می کنیم و رویکرد متفاوتی را امتحان می کنیم. ببینید یک تغییر جهت ساده چه تاثیری بر حرکت شما خواهد داشت. بهتر است؟

تجلیل از آنچه هستیم و برداشتن گامی کمی متفاوت برای بهتر شدن فردای خود نسبت به امروز – من فکر می کنم این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم.

در اینجا این است که چگونه می تواند پیش برود:

  1. مثبت بمانید از خود و برنامه روزانه فعلی خود راضی باشید.
  2. یک چیز را مشخص کنید که ممکن است سعی کنید آن را کمی متفاوت انجام دهید.
  3. آن را امتحان کنید – ببینید آیا آن را دوست دارید یا خیر.
  4. آن را بارها و بارها انجام دهید
  5. کارشناسان می گویند این عادات در نیش های کوچک و تدریجی ایجاد می شوند. بنابراین، یک چیز کوچک را تغییر دهید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید، همیشه احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. فقط یک چیز کوچک که شما را بهتر از امروز می کند.

چند تغییر کوچک برای در نظر گرفتن:

  1. برای پوست بهتر، از شیر گاو به لاته جو دوسر بروید.
  2. برای هضم بهتر، لیمو را به اولین آب روز اضافه کنید.
  3. برای بهبود هضم، خواب و کاهش وزن یک ساعت زودتر غذا بخورید.
  4. برای خواب بهتر، نمای و همه صفحه‌های نمایش را تا ساعت ۹ شب خاموش کنید.

این چیزهای کوچک هستند که شما را بهتر می کنند! برای من، این نوع نگاه به تصمیمات سال نو مثبت تر و سودمندتر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین احساس خود با انتخاب های غذایی و سبک زندگی هوشمندانه، برنامه های ما را برای افراد بررسی کنید. این یک راز شخصی است، اما ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید چه چیزی برای بدن شما بهتر است. یک مشاوره رایگان ۲۰ دقیقه ای با صاحب تغذیه سالم رابین هاچینسون رزرو کنید تا ببینید آیا برنامه های ما برای شما مناسب است یا خیر.

این پست زمان آن است که ذهنیت تصمیم ژانویه خود را اصلاح کنید اولین بار در Healthy Nest Nutrition ظاهر شد.

رژیم لاغری سریع