خورده شدن خصوصی: آن را {به درستی} بدست آمده کنید


چگونه رژیم غذایی شخصی را برای حضور در نیازها شخصی تطبیق دهید.

هدف شماره یک: آسانسور عضله سازی

زمان: در صورت امکان ۱۵ به همان اندازه نیم ساعت پس اجتناب کرده اند بازی

چه چیزی: مختلط اجتناب کرده اند کربوهیدرات + پروتئین. کربوهیدرات برای تجدید نشاط. پروتئین عضله ساز نسبت ۳:۱ را بدست آمده کنید (۳ نیمه کربوهیدرات: ۱ نیمه پروتئین)

مفهوم های اصل غذای هدف شماره یک
تصرف کردن برای وارد شدن: سیب هر دو موز + ۲ قاشق غذاخوری کره آجیل
بسازید: مافین کره بادام زمینی بلغور جو دوسر (۱ مافین)

مافین کره بادام زمینی، جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز
SproutedKitchen.com

۲ عدد موز رسیده عظیم، له شده
۱ عدد تخم مرغ
۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل خوب و دنج
۱/۳ فنجان شربت افرا
۱/۳ فنجان کره بادام زمینی احساسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خالص
۱/۲ قاشق چایخوری نمک اقیانوس، بر مقدمه کره بادام زمینی
۱/۲ قاشق چایخوری دارچین
۲ فنجان گردوی شیرین نشده هر دو شیر استاندارد
۱ قاشق چایخوری. عصاره وانیل
۱ پیمانه پودر پروتئین (اختیاری)
۲ ۱/۲ فنجان جو اجتناب کرده اند سبک افتاده
۱ قاشق چایخوری بیکینگ پودر
۱ قاشق غذاخوری. غذای کتانی، اختیاری

فر را همراه خود دمای ۳۵۰ سطح خوب و دنج کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سینی مافین را چرب کنید. در یک واحد کاسه عظیم، موز له شده، تخم مرغ، روغن را انتخاب کنید و انتخاب کنید شربت افرا را همراه خود هم ترکیب کردن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوشایند همراه خود همزن بزنید. کره بادام زمینی، نمک، دارچین، شیر آجیل، وانیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید پودر پروتئین را همراه خود همزن بزنید. جو دوسر، بکینگ پودر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرد کتان را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بگذارید تعدادی از دقیقه نگه دارد.

ترکیب کردن را بین قوطی ها چاپ شده کنید، باید ۱۲، حدود ۲/۳ پر (۹ بالا بیاید). به مدت ۲۵ دقیقه هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است وسط را فشار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساسی شوند با این حال اسفنجی نیستند بپزید. آنها همچنان در امتداد طرف هم قرار می گیرند از خنک هستند. آنها در دمای اتاق برای عالی روز خوشایند هستند، سپس لیوان ها به همان اندازه عالی هفته در یخچال نگهداری می شوند.

هدف شماره ۲: کاهش چند پوند در زمستان

زمان: اوایل بهار زمان مناسبی برای کاهش چند پوند زمستانی است.

چگونه: همراه خود در نظر گرفته شده کردن به رنگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترد تا حد زیادی آغاز کنید – این باعث می‌شود کدام ممکن است سبزیجات بیشتری (فیبر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات‌های نشاسته‌دار کمتری (غلات، کدام ممکن است واقعاً در زمستان خواستن می‌کنیم) بخورید. صرفاً خرد کردن غلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزودن سبزیجات، بلعیدن کل کربوهیدرات ممکن است را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش چند پوند در زمستان {کمک می کند}.

در عین جاری، مصرف کردن پروتئین ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} در کل روز واقعا به محافظت تعادل، کاهش گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوسانات قند {کمک می کند}. روی بلعیدن تا حد زیادی کربوهیدرات های غیر نشاسته ای (نشاسته کمتر) + پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی در کل روز هدف اصلی کنید. آن یک است اصل العمل برتر برای تحقق است.

چه: عالی سالاد + پروتئین برای ناهار + پروتئین کبابی همراه خود عالی سالاد خوش ذوق / غذای جانبی برای شام.

مفهوم های اصل العمل هدف شماره ۲

سالاد لوبیا بی تجربه همراه خود سس لیمو دیژون
سالاد فوری بهاری مورد کنجکاوی ما!
خدمت ۴
انرژی ۱۹۵، کربوهیدرات ۱۸ خوب و دنج، چربی ۱۴ خوب و دنج، پروتئین ۴ خوب و دنج

½ کیلو لوبیا بی تجربه
۱ عدد پیاز بی تجربه دانش شده
۱ ½ قاشق چایخوری خردل دیژون
۱ قاشق چایخوری شیرین کننده دلخواه (عسل هر دو شربت افرا)
۱ قاشق چایخوری آب لیمو
۱ قاشق چایخوری سرکه سیب نپخته
۱ ½ قاشق چایخوری روغن زیتون
نمک اقیانوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل سیاه (به سلیقه)
۲ قاشق چایخوری جعفری معاصر دانش شده

لوبیا بی تجربه را بشویید، دانش کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به عناصر نوزاد دانش کنید. پیاز را به قابلمه اضافه کنید. در یک واحد کاسه نوزاد خردل، عسل، آب لیمو، سرکه، روغن، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل را همراه خود هم ترکیب کردن کنید. سس را روی لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید جعفری را موجود در آن بریزید.

بهتر از مرغ کبابی همراه خود لیمو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزی
شام فوری بهاری مورد کنجکاوی ما!
خدمت ۴
زمانی روزگاری آشپز
انرژی ۲۵۰، کربوهیدرات ۲ خوب و دنج، چربی ۶ خوب و دنج، پروتئین ۵۳ خوب و دنج

۱-۳/۴ کیلو سینه مرغ با بیرون استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست
۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
۴ حبه سیر عظیم، دانش شده
۱ قاشق چایخوری آویشن خشک
۱/۲ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
۱-۱/۴ قاشق چایخوری نمک
۱/۲ قاشق چایخوری فلفل سیاه معاصر آسیاب شده
۱-۱/۲ قاشق چایخوری منافذ و پوست لیمو اجتناب کرده اند عالی لیمو

سینه های مرغ را همراه خود استفاده اجتناب کرده اند عالی پتک آلوده نشده هر دو پتک (هر دو عالی بطری شراب کدام ممکن است در یک واحد قیچی کار شده) به ضخامت ½ اینچ بکوبید. همه ادویه ها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی گوشت را بپوشانید به همان اندازه به طور یکنواخت محافظت داده شود. مرغ را حداقل ۲ ساعت هر دو عالی ساعت شب در یخچال قرار دهید. گریل را روی حرارت بیش از حد خوب و دنج کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیره ها را روغن بزنید. سینه های مرغ را روی کباب پز قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مدت ۲ به همان اندازه ۳ دقیقه در هر دو طرف آن را بپزید.

کباب سبزیجات کبابی
خدمت ۴
LoveandLemons.com
انرژی ۷۷، کربوهیدرات ۹ خوب و دنج، چربی ۵ خوب و دنج، پروتئین ۱ خوب و دنج

کدو بی تجربه زرد ۱ عدد
کدو بی تجربه ۱ عدد
۸ اونس قارچ کرمینی، دانش شده
۱ عدد پیاز زرشکی نوزاد
فلفل زرشکی ۱ عدد
فلفل بی تجربه ۱ عدد
۱ خوشه ذرت معاصر، به صورت دایره های ۱ اینچی بریده شده است
روغن زیتون فوق بکر برای اسپری
نمک اقیانوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل سیاه معاصر آسیاب شده

گریل را در حد متداولبه همان اندازه بیش از حد خوب و دنج کنید. سبزی ها را به ابعاد متداولدانش کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی ۴ سیخ فلزی قرار دهید. روغن زیتون، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل را اضافه کنید. سیخ ها را به مدت ۸ دقیقه در هر دو طرف هر دو به همان اندازه روزی کدام ممکن است سبزیجات احساسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پژمرده شوند، گریل کنید.

برای راهنمایی تا حد زیادی با توجه به بدست آوردن به نیازها بهزیستی خصوصی شخصی، عالی توصیه رایگان ۲۰ دقیقه ای همراه خود رابین هاچینسون، مالک Healthy Nutrition رزرو کنید. ببینید خواه یا نه احساسی افزار ما برای شما ممکن است صحیح است هر دو خیر!

پست “خورده شدن خصوصی: آن را مناسب انجام دهید” اولین بار در خورده شدن آشیانه مفید پدیدار شد.