جایگزین های طبیعی قند – Nomadista Nutrition



این پست به طرز خوشمزه ای توسط Whole Earth Sweetener حمایت می شود، اما همه نظرات مربوط به من است.

شیرین کننده های بدون کالری (یا غیر مغذی) مدتی است که در میان مردم عرضه شده اند، اما نام های جدیدی در این بازی وجود دارد که نمی خواهید آنها را از دست بدهید. این محصولات همگی طبیعی هستند و کالری کمی دارند یا اصلاً کالری ندارند، اما همچنان طعم شیرینی را که دوست دارید از شکر ارائه می کنند.

چرا از یک جایگزین محلی استفاده کنیم؟

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که زنان مصرف شکر اضافه شده خود را به بیش از ۱۰۰ کالری در روز محدود کنند که حدود ۶ قاشق چایخوری شکر است. برای مردان، ۱۵۰ کالری در روز یا حدود ۹ قاشق چایخوری است. برای مرجع، (۱) ۲۰ اونس نوشابه حاوی حدود ۱۲ قاشق چایخوری شکر است. بنابراین نادیده گرفتن این توصیه AHA بسیار آسان است.

چرا باید اهمیت بدی؟

مصرف بیش از حد قندهای افزوده شده با پیامدهای بد سلامتی مانند دیابت نوع ۲، افزایش وزن و کبد چرب مرتبط است. به طور خاص، نشان داده شده است که مصرف نوشیدنی های شیرین شده با شکر خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می دهد. علاوه بر این، خوردن شکر اضافه شده به راحتی کالری اضافه می کند بدون اینکه سایر فواید تغذیه ای که ممکن است منجر به افزایش وزن شود. خوردن مقدار زیادی قند ساده در بدن نیز سرعت تبدیل غذا توسط کبد به چربی ذخیره شده را افزایش می دهد.

بنابراین، با این خطرات بالقوه برای سلامتی، ممکن است تغییر به سایر اشکال شیرین کننده های جایگزین منطقی باشد.

در اینجا ۳ مورد از شیرین کننده های جدید مورد علاقه ما، کم کالری یا بدون کالری، برای اضافه کردن به رژیم غذایی شما آورده شده است:



رژیم لاغری سریع