این چیزی است که ما در ژانویه درست می کنیم


از این سه دستور غذای ساده برای شام لذت ببرید تا به سال نو کمک کنید.

شام روی اجاق گاز: پیتزا سوکا

خانواده مورد علاقه در خانواده هاچینسون
این پیتزای خانگی Garbanzo-Crust درست کردن خانواده لذت بخش است. یک نوار تاپینگ راه اندازی کنید و ماجراجویی شام وگان خود را بسازید.

ایده های برتر:
اسفناج
زیتون کالاماتا
پنیر فتا
فلفل قرمز کبابی
موسیر و مارچوبه بو داده

برای پوسته:
۱ فنجان آرد بدون گلوتن
۱ فنجان آرد گاربانزو (من از آسیاب قرمز باب استفاده می کنم)
۲ لیوان آب
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۱ قاشق چایخوری پودر سیر
۱ قاشق چایخوری پاپریکا
نمک و فلفل برای چشیدن

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را به یک تابه نچسب اضافه کنید و مخلوط را در ماهیتابه بزنید. بگذارید بپزد تا قهوه ای و ترد شود، آن را برگردانید و از طرف دیگر بپزید. روی خوشه های سبزیجات تفت داده شده را روی آن قرار دهید. این یک شام آسان، خوشمزه، گیاهی/وگان است که باقی مانده های خوشمزه را برای ناهار باقی می گذارد.

شام فر هلندی: سوپ سبزیجات دلچسب

ویرایش شده از The Recipe Critic
ارزش سبزیجات باغچه را با مقداری آبگوشت در قابلمه ای بریزید و بجوشانید. این سوپ به تنهایی به عنوان یک غذای گرم زمستانی می ماند.

روغن زیتون
۱/۲ پیاز قرمز خرد شده
۲ حبه سیر خرد شده
۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه، پوست کنده و خرد شده
۲ فنجان کرفس خرد شده
۱ فنجان هویج خرد شده
۳ فنجان گل کلم بروکلی
۱ فنجان گل کلم
۱/۲ قاشق چایخوری زردچوبه، اختیاری یا به مزه
۱ قوطی گوجه فرنگی ۱۴.۵ اونسی خرد شده با نمک (ترجیحا ارگانیک)
۴ فنجان آب یا آب سبزیجات
ادویه ایتالیایی ۱ قاشق چایخوری
نمک صورتی هیمالیا یا نمک دریا به مزه
فلفل سیاه تازه به مزه
۲ فنجان کلم پیچ، ساقه ها را جدا کرده و تکه تکه کنید
۱ فنجان کلم بنفش خرد شده
آب نصف لیموی کوچک
جعفری خرد شده، برای سرو

در یک قابلمه بزرگ روغن را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بگذارید تا بجوشد. پیاز، سیر و زنجبیل را اضافه کنید. ۲ دقیقه سرخ کنید، هر از گاهی هم بزنید. کرفس، هویج، کلم بروکلی و گل کلم را اضافه کنید. هم بزنید و ۲ تا ۳ دقیقه بپزید تا کمی نرم شود. زردچوبه و حبه های گوجه فرنگی را اضافه کنید و هم بزنید.

آب را اضافه کنید و بگذارید بجوشد. حرارت را کم کرده و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند بجوشانید. ادویه ایتالیایی، نمک، فلفل، کلم پیچ، کلم و آب لیمو را نزدیک به ۲ تا ۳ دقیقه آخر جوشیدن اضافه کنید. گرم را با جعفری خرد شده سرو کنید.

شام آرام پز مرغ تایلندی با سس بادام زمینی

ویرایش شده توسط Real Food Whole Life
این سس بادام زمینی ۵ ماده ای را با هم بزنید و این سس خوشمزه را داخل ظرف بریزید تا وقتی آماده شدید بخورید.

برای تهیه سس بادام زمینی:
½ فنجان کره بادام زمینی طبیعی، در دمای اتاق یا ذوب شده
۱ حبه سیر ریز رنده شده
۱ قاشق غذاخوری شربت افرا خالص
۴ قاشق غذاخوری تاماری یا سس سویا کم سدیم
۴ قاشق غذاخوری سرکه برنج یا آب لیموی تازه
نصف فنجان آب گرم
سس تند برای طعم دادن

برای مرغ + سبزیجات:
۲ پوند سینه یا ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست
۲ فنجان گل کلم بروکلی
۲ فنجان فلفل قرمز و سبز، خلال شده
۱ عدد پیاز خرد شده
۱ قوطی شیر نارگیل خامه ای کامل
پیاز سبز و گشنیز خرد شده، برای سرو اختیاری

در یک کاسه متوسط، سس بادام زمینی را با هم زدن کره بادام زمینی، سیر، شربت افرا، تاماری، سرکه برنج یا آب لیمو و آب گرم با هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

مرغ و ۱/۲ فنجان سس را به آرام پز ۶ لیتری اضافه کنید. روی حرارت را بپوشانید و به مدت ۳-۴ ساعت یا روی حرارت کم به مدت ۴-۵ ساعت یا تا زمانی که مرغ به راحتی با چنگال پوسته پوسته شود، بپزید.

مرغ را از روی حرارت بردارید و با دو چنگال خرد کنید یا تکه تکه کنید. در همین حین، کلم بروکلی، پیاز و فلفل را اضافه کنید تا سرعت پخت کم شود. روی حرارت را بپوشانید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بپزید تا سبزیجات نرم شوند.

مرغ را با باقیمانده سس به آرام پز اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. از طرف دیگر، مرغ و سبزیجات پخته شده را در قابلمه با آب میوه ها در ته اجاق گاز سرو کنید. قبل از سرو با گشنیز و پیاز سبز بپاشید. گزینه ای برای سرو روی برنج قهوه ای یا کینوآ.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین احساس خود با انتخاب های غذایی هوشمندانه، با متخصص تغذیه کل نگر ما تماس بگیرید و درباره برنامه کاهش وزن طبیعی ما بیشتر بدانید. این یک راز شخصی است، اما ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید چه چیزی برای بدن شما بهتر است.

یک مشاوره رایگان ۲۰ دقیقه ای با صاحب تغذیه سالم رابین هاچینسون رزرو کنید تا ببینید آیا برنامه های ما برای شما مناسب است یا خیر.

رژیم لاغری سریع