انگیزه – کجا رفتی؟ – بدون کفش تغذیه | مشاور تغذیه کل نگر + مربی خبره



آیا برای حرکت رو به جلو تلاش می کنید؟

اگر یک جریان زیرزمینی قدرتمندی وجود داشته باشد که من هنوز می‌شنوم که در چند هفته گذشته بارها و بارها به آن اشاره شده است، آن است. مردم انگیزه خود را از دست می دهند در این دوران عجیبی که در آن زندگی می کنیم. بلند شدن از رختخواب سخت است، ورزش کردن سخت و سالم نگه داشتن غذا خوردن سخت است.

انگیزه چیست؟ از نظر روانشناسی امروز، انگیزه عبارت است از «میل به کار در خدمت یک هدف». فرهنگ لغت آکسفورد آن را به عنوان «دلیل یا دلایلی برای عمل یا عمل به روشی خاص» تعریف می‌کند. میل عمومی یا میل عمومی شخص به انجام کاری. این آخری مرا به فکر فرو برد. ما قفل شده‌ایم، فاصله اجتماعی گرفته‌ایم، زندگی‌مان زیر و رو شده است و به نظر می‌رسد این تمایل برای انجام کاری کمرنگ شده است. برای من معنادار است، ما قبلاً کارهای زیادی انجام داده ایم و از دست داده ایمرها کردن یک تکه کیک یا پرداخت هزینه برای انجام آن تمرین در حال حاضر خیلی زیاد به نظر می رسد.

آیا می دانستید که می توان انگیزه را در بدن ساخت؟ این از یک انتقال دهنده عصبی به نام دوپامین می آید. زمانی که مغز متوجه می شود که اتفاق مهمی در شرف وقوع است، دوپامین آزاد می شود. ما را تشویق می کند که برای به دست آوردن چیزی مهم یا اجتناب از چیز بد تلاش کنیم. شما می توانید این سیستم را هک کنید. کارهایی هست که می توانید انجام دهید اکنون انگیزه خود را تقویت کنید من فکر می کنم بسیاری از ما هستند که می توانیم از این خبر بهره مند شویم.

البته با غذا دادن شروع میکنم! غذاهای واقعی بخورید گوشت های فرآوری نشده، غذاهای غنی از امگا ۳ و مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها شروعی عالی هستند. مغزها و دانه ها حاوی مقدار زیادی دوپامین هستند و غذای مورد علاقه من شکلات تلخ خام است!

خوابیدن همچنین مهم است. اطمینان از داشتن ۷ تا ۹ ساعت خواب باکیفیت نه تنها به سطح دوپامین شما کمک می کند، بلکه به تمام انتقال دهنده های عصبی کمک می کند که به این معنی است که شاد و با انگیزه خواهید بود!

ایده دیگر این است ذهن هنری خود را فعال کنید. یک کار خلاقانه انجام دهید، خارج از چارچوب فکر کنید، و انگیزه شما کمی ظاهر می شود. اکثر ما در بیشتر روز بر مغز چپ خود (اگر راست دست هستید) تسلط داریم، از موسیقی، رنگ آمیزی یا طراحی لذت می بریم، و انجام هر کاری که دوست دارید انجام دهید خلاقانه و سرگرم کننده است که می تواند سطح دوپامین شما را افزایش دهد و به شما انگیزه دهد.

وقتی نوبت به اهدافتان می رسد، مهم است که آنها را یادداشت کنید، مراحل عملی را برای رسیدن به اهدافتان ترسیم کنید و پیروزی های کوچک را جشن بگیرید. وقتی به این هدف دست یابید، روی احساس عالی تمرکز کنید و با رسیدن به رویای خود چه چیزی برای شما تغییر خواهد کرد. خواه هدف از دست دادن وزن، رسیدن به یک ضرب الاجل کاری یا حفظ ارتباط با دوستان باشد، گام های کوچک در فهرست «کارها» که هر روز نوشته می شود می تواند به تقویت انگیزه شما کمک کند.

آیا منتظر سلامتی بهتر هستید؟ شاید برای انگیزه درست غذا خوردن به کمک کمی نیاز داشته باشید؟ آیا احساس می کنید برای رسیدن به اهداف تغذیه ای خود در تلاش هستید؟ آیا می توانید از برخی پشتیبانی ها استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی شما را عقب نگه می دارد؟ کنجکاو هستید که بدانید چگونه مربیگری بهداشت تغذیه می تواند به شما در ایجاد تغییرات سالم کمک کند؟ بیا حرف بزنیم! امروز یک مشاوره رایگان اولیه را با من برنامه ریزی کنید – یا این پیشنهاد را به کسی که برایتان مهم است ارسال کنید! از www.noshoesnutrition.com دیدن کنید و ثبت نام کنید رایگان مشاوره من با افرادی از سراسر جهان به صورت انفرادی یا گروهی کار می کنم، بنابراین اجازه ندهید چیزی شما را عقب نگه دارد!