آیا باید رژیم غذایی خود را با فصول تغییر دهیم؟ – بدون کفش تغذیه | مشاور تغذیه کل نگر + مربی



زمان شروع دوباره است

فصل ها تغییر می کند. شاخ و برگ در حال ریزش است، هوا در حال خنک شدن است، حتی امروز صبح با خطر برف باران می بارد. این باعث می‌شود به آمادگی برای زمستان آینده فکر کنم. کاپشن های زمستانی را از انباری بیرون آوردم، نیم ساعت وقت صرف کردم و صندل ها را با چکمه های زمستانی و شورت و کمدهای بسته بندی کردم تا با چکمه های پشمی جایگزین شوند. همه اینها باعث شد فکر کنم… آیا برای آماده شدن برای زمستان نیز باید رژیم غذایی خود را تغییر دهم؟ منظورم اینه که خواب زمستانی نیست!

وقتی شروع به تحقیق در این مورد کردم، متوجه شدم که مطالعاتی وجود دارد که به تفاوت مصرف در مقایسه با تغییرات فصول پرداخته است. شرکت کنندگان در مطالعه به طور طبیعی کالری دریافتی خود را در پاییز افزایش دادند و در بهار آن را کاهش دادند! از تجربه شخصی و همچنین کار در صنعت تغذیه در چندین سال گذشته من متوجه این موضوع شده ام هوس ها و انواع غذاهایی که از فصلی به فصل دیگر به سمت آنها گرایش داریم نیز.

بسته به اینکه در کجا زندگی می کنیم و چگونه ساعات روز بر فصول تأثیر می گذارد، غذاهای موجود از مادر طبیعت نیز یک عامل خواهد بود. در پاییز در کانادا، کدو حلوایی، کدو حلوایی و سبزیجات ریشه ای در این فصل از سال به وفور یافت می شود و طعم شیرین و خوش طعمی را به آشپزخانه می آورد. بوی ادویه کدو حلوایی و دارچین و پوره سیب زمینی آب دهانم را می گیرد! هیچ چیز به اندازه یک کاسه گرم فلفل قرمز یا یک سوپ خامه ای نیست که داخل آن را بیرون نگه دارد.

با تغییرات دما، آیا نیازهای بدن من تغییر می کند؟ به عنوان یک دختر معمولاً سرد، می دانم که عاشق اضافه کردن ادویه های گرم به همه غذاهایم در پاییز و زمستان هستم. بهترین چیزی که صبح مینوشم شکلات زنجبیلی داغ است (به دستور زیر مراجعه کنید) سالم و مغذی است. در یک صبح سرد پاییزی وقتی بچه‌ها را به مدرسه می‌روم، احساس گرما و رضایت به من می‌دهد. دارچین و تربچه نیز افزودنی های عالی به وعده های غذایی هستند. بهترین چیز در مورد این گیاهان این است که به حفظ متابولیسم بدن کمک می کنند!

گرم کردن شکلات داغ

عناصر

  • ۱ قوطی آب صاف شده

  • ½ قاشق چای خوری یا ۲ چوب دارچین

  • ۲ قاشق غذاخوری عسل خام

  • ۱ قاشق غذاخوری پودر کاکائو خام

  • ۱ قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده

  • نصف قاشق چایخوری زردچوبه رنده شده

  • کمی نمک دریا

  • ½ قاشق چایخوری فلفل کاین (اختیاری)

جهت

همه مواد را به یک قابلمه اضافه کنید و به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. از روی حرارت بردارید و بگذارید مایع به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خیس بخورد. جرعه جرعه دور!

آن نیز است مهم است که سیستم ایمنی خود را حمایت کنید در طول پاییز و زمستان که به عنوان فصل سرماخوردگی و آنفولانزا نیز شناخته می شود! همه غذاهایی که در مورد آنها صحبت کردیم می توانند به دور نگه داشتن حشرات مضر کمک کنند! من دوست دارم غذاهایی مانند مرکبات و فلفل های شیرین را برای افزایش ویتامین C نگه دارم. تخمه کدو تنبل و تخمه آفتابگردان به تقویت روی شما کمک می کند و نوشیدن آب فراوان را فراموش نکنید! وقتی هوا سرد است، یک لیوان بزرگ آب یخ جذاب به نظر نمی رسد، بنابراین برخی از دمنوش های گیاهی مانند ریحان مقدس یا رویبوس را امتحان کنید که سرشار از آنتی اکسیدان هستند!

بنابراین، حدس می‌زنم پاسخ سؤال من مثبت است، ما باید وقتی فصل‌ها تغییر می‌کنند درون خود را آماده کنیم. هدف من این است که بدنم را تا حد امکان سالم و قوی نگه دارم. من دوست دارم همه چیز را عملی نگه دارم و تغییرات کوچکی برای رسیدن به اهداف سلامتی ایجاد کنم و وقتی فصل ها تغییر می کنند، همه چیز را برای حمایت از آن اهداف تغییر خواهم داد.

آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ به دنبال نکات و ترفندهایی برای حمایت از بدن خود در پاییز امسال هستید؟ آیا مایلید در مورد اینکه چگونه می توانید شروع به دستیابی به مسائل ریشه ای کنید که شما را از رسیدن به اهداف سلامتی و تندرستی خود باز می دارد بیشتر بدانید؟ بیایید در مورد اینکه چگونه مشاوره جامع تغذیه و مربیگری سلامت می تواند به شما در ایجاد تغییرات سالم کمک کند تا بتوانید هر روز بهترین احساس را داشته باشید صحبت کنیم. ما می‌توانیم ایده‌های دستور العمل، وعده‌های غذایی و میان‌وعده را ارائه دهیم و از تغییراتی برای تغییر سلامتی شما حمایت کنیم! امروز یک مشاوره اولیه رایگان با مگان یا مگان برنامه ریزی کنید – یا این پیشنهاد را به کسی که برایتان مهم است ارسال کنید! از www.noshoesnutrition.com دیدن کنید و ثبت نام کنید رایگان مشاوره ما با زنان از سراسر جهان به صورت انفرادی یا گروهی کار می کنیم، بنابراین اجازه ندهید چیزی شما را عقب نگه دارد!