آیا انتخاب های خوبی می کنید؟ – بدون کفش تغذیه | مشاور تغذیه کل نگر + مربی



این انتخاب تو است!

انتخاب های خوب می تواند واقعا دشوار باشد. زندگی شلوغ می‌شود، سطح استرس بالا می‌رود و ساده‌ترین کار این است که به ماشین ضربه بزنید یا از ظرف‌ها بگذرید. ما غذاهای آماده زیادی در اطراف داریم و چیزی که حتی متوجه نمی شویم این است که این غذاها بر استرس ما می افزایند و ما را در برابر بیماری ها و مشکلات بیشتری در آینده آسیب پذیر می کنند. نادیده گرفتن آن تا زمانی که بیماری در چهره ما شروع شود آسان است و بیشتر مردم ترجیح می دهند قرص مصرف کنند یا تحت عمل جراحی قرار گیرند تا تغییر سبک زندگی. ناگفته نماند که غذاها و نوشیدنی هایی که باعث می شوند بارها و بارها ما به عقب برگردیم، اثر افیونی روی مغز دارند، بنابراین ما با نوعی اعتیاد روبرو هستیم. پس چه چیزی لازم است تا توجه ما را به خود جلب کنیم، قبل از اینکه مجبور شویم یک مشکل مهم سلامتی را معکوس کنیم و سبک زندگی را تغییر دهیم؟ نکته مهم این است که انتخاب با شماست!

۱. قدرت مثبت اندیشی.

ذهنیت ما بسیار قوی است، اما اگر هرگز به چیزی فکر نکنیم، نمی توانیم نظر خود را در مورد آن تغییر دهیم. به پادکست های سالم گوش دهید، کتاب بخوانید یا مستند تماشا کنید تا به شما انگیزه دهد که سالم غذا بخورید. اگر شروع به بررسی رژیم غذایی ما کنید و ذهن خود را روی اثرات مضر غذاهای آماده متمرکز کنید، جذابیت خود را از دست خواهد داد. برای شروع لیست شما، چند کتاب و پادکست را در زیر قرار می دهم!

۲. متعهد باشید و به آن پایبند باشید.

این بسیار ساده است، اما می تواند سخت ترین کار باشد. این کار را به مدت ۳۰ ماه انجام دهید. به یک برنامه آنلاین بپیوندید یا فقط متعهد شوید که به مدت یک ماه از غذاهای ناسالم، غذاهای ناسالم و رانندگی صرف نظر کنید. وعده های غذایی خود را برای هفته برنامه ریزی کنید، برای آنها خرید کنید و غذاهای باقیمانده بیشتری تهیه کنید تا از حجم کار غافل نشوید. وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید، سبزیجات و سایر فست فودها مانند تخم مرغ آب پز را آماده کنید و غذاهای خود را بسته بندی کنید تا با خود ببرید. چیزهایی مانند آجیل، دانه ها، تخم مرغ آب پز، پنیر مرغوب، لقمه های انرژی زا خانگی، و سبزیجات خرد شده و شسته شده را در دسترس داشته باشید. از آخر هفته برای آماده شدن برای برخی از این موارد استفاده کنید و در طول یک هفته شلوغ در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

۳. با خود مهربان باشید.

اگر اشتباهی مرتکب شدید، آن را بپذیرید و ادامه دهید. اجازه ندهید «تقلب» تبدیل به یک روز یا یک هفته کامل تقلب شود. برای شروع دوباره تا دوشنبه صبر نکنید. یک لیوان بزرگ آب بنوشید، عزم خود را دوباره تنظیم کنید و به یکی از آن پادکست ها گوش دهید تا خود را در مسیر درست تشویق کنید.

کتاب های پیشنهادی:

سورپرایز چربی بزرگ برای نینا تیکلز

چرا ما بیمار می شویم نوشته بنجامین بکمن

کالری خوب، کالری بد نوشته گری توبیس

پادکست های پیشنهادی:

دکتر فارم با دکتر مارک هایمن

دکتر تبر را نشان دهید

پادکست دکتر رژیم غذایی با دکتر برت چر

مستندهای پیشنهادی:

فانتزی چاق

با یک لایه شکر پوشیده شده است

این پیوند حاوی مجموعه‌ای از اسناد عالی است که بر کربوهیدرات کم تمرکز دارند، اما اطلاعات در مورد رژیم غذایی ما بسیار ارزشمند است. https://othfit.com/keto-documentaries/

آیا برای انتخاب های خوب آماده اید؟ آیا می خواهید دریابید که آیا علائمی که با آن ها دست و پنجه نرم می کنید به سلامتی شما مرتبط است یا خیر؟ آیا می خواهید احساس مثبت تر، متعهدتر و موفق تر داشته باشید؟ کنجکاو هستید که بدانید چگونه مربیگری سلامت می تواند به شما در سفر به سلامتی مطلوب کمک کند؟ بیا حرف بزنیم! امروز یک مشاوره اولیه رایگان را با ما برنامه ریزی کنید – یا این پیشنهاد را به کسی که برایتان مهم است منتقل کنید! از www.noshoesnutrition.com دیدن کنید و ثبت نام کنید رایگان مشاوره ما با افرادی از سراسر جهان به صورت انفرادی یا گروهی کار می کنیم، بنابراین اجازه ندهید چیزی مانع شما شود!